✓ Tillverkade i Sverige
✓ Snabb leverans
✓ Fri frakt över 499kr
MENY
Varukorg
Item added Item updated Item removed

Du har inga produkter i varukorgen.

- Vanliga Frågor -

Beställning
HUR VET JAG ATT NI MOTTAGIT MIN ORDER?
Vi skickar en orderbekräftelse till den e-post du använde vid köpet. Titta i skräpposten så att mailet inte hamnat där. Har du inte fått någon orderbekräftelse? Hör av dig till oss så hjälper vi dig.
VARFÖR HAR JAG INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE?
Om du lagt en beställning och inte har mottagit någon orderbekräftelse så kan det bero på ett antal saker. Du kanske av har misstag angett fel e-post, eller så kan mailet ha hamnat i skräpposten. Det kan också vara ett tekniskt fel där ordern inte har gått igenom. Hör av dig till oss, så kikar vi på vad som blivit fel. Lägg inte en ny beställning förrän vi tittat på den första, för att undvika att du måste returnera den första 🙏🏻
KAN JAG SPÅRA MIN BESTÄLLNING?
Så fort din order har lämnat vårt lager så får du en spårningslänk via E-post eller SMS.
KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?
Har du gjort fel i beställning, eller helt enkelt vill annullera ordern? Kontakta oss omgående via e-post. Vi kan inte garantera att vi hinner åtgärda det innan beställningen skickas ut, men vi gör vårt bästa.
KAN JAG GÖRA ÄNDRINGAR I MIN ORDER?
Det är idag inte möjligt att göra ändringar efter att en beställning är lagd. Om du vill lägga till fler produkter, lägg istället ytterligare en beställning, och hör av dig till oss så försöker vi lägga ihop dem, och ta bort den extra fraktkostnaden.
EN VARA I MIN LEVERANS ÄR FEL ELLER TRASIG. VAD GÖR JAG?
Kontakta oss via e-post med ett foto på produkten tillsammans med din ordersedel. Om du inte har kvar ordersedeln, ange ditt ordernummer du fick i orderbekräftelsen via e-post samt vilken produkt det avser med ett foto.
LEVERANS
VAD KOSTAR FRAKTEN?
Frakten kostar 39:- inom Sverige och är gratis om du beställt för över 499:-.
HUR SKICKAR NI PAKETEN?
Vi använder oss utav DHL som leverar till närmaste utlämningsställe.
HUR VET JAG NÄR MIN LEVERANS HAR KOMMIT FRAM TILL UTLÄMNINGSSTÄLLET?
I samband med att din order skickas, så får du en spårningslänk. Du får även ett SMS när ditt paket ankommit till utlämningsstället och är redo för att hämtas.
VAD HÄNDER OM JAG GLÖMMER HÄMTA UT MITT PAKET?
Beställningar som kommit i retur på grund av att du ej hämtat ut paketet debiterar vi 149:- för. Detta för den dubbla fraktkostnaden och som en administrativ avgift. Vill du returnera? Kontakta oss för att få en retursedel.
RETURER & REKLAMATION
HUR LÅNGT ÖPPPET KÖP HAR JAG?
Vid köp av varor från Sänghimmel.se så gäller alltid 30 dagars öppet köp. Det innebär att du har rätt att ångra köpet om du kontaktar oss inom 30 dagar ifrån att ditt ombud mottagit beställningen.
HUR GÖR JAG EN RETUR?
Du fyller i talongen och lägger i paketet. Fäst sedan retursedeln du får av oss utanpå paketet. Lämna därefter in på närmaste ombud.
VAD KOSTAR EN RETUR?
Du betalar 59:- för en retur och beloppet dras av vid utbetalningen av ditt återköp.
HUR GÖR JAG OM JAG VILL BYTA?
För att byta, så skickar du tillbaka det du inte vill ha från din beställning. Använd dig av retursedeln du får när du har kontaktat oss och fyll i talongen.
Beställ därefter på nytt de varor du önskar byta mot.
HUR OCH NÄR ÅTERBETALAS MIN RETUR?
Vi på Sänghimmel har som målsättning att försöka hantera din retur / reklamation skyndsamt, dock senast inom 14 dagar.
Din retur behöver vara oss tillhanda innan återbetalning kan ske om inget annat är överenskommet.
BETALNING
VILKA BETALMETODER FINNS DET?
Idag erbjuder vi på Sänghimmel möjlighet att via Klarna genomföra din betalning. Klarna är kända för att garantera en snabb och säker betalning. Vi skickar endast inom Sverige.
JAG HAR VALT ATT BETALA MED FAKTURA, KAN JAG ÄNDRA TILL KORTBETALNING I EFTERHAND?
Om du har gått vidare ifrån sidan som säger “Tack för ditt köp!” så är köpet genomfört och då är det inte längre möjligt att byta betalsätt via oss.
Kontakta Klarna för att se om det är möjligt att ändra betalmetod via dom.
JAG GLÖMDE ATT ANGE MIN RABATTKOD
Ingen fara! Skriv till oss per e-post, så hjälper vi dig vidare.
VARFÖR FUNGERAR INTE MIN RABATTKOD?
Titta först att rabattkoden du angivit är rätt. Finns det någon giltighetstid för koden?
Om inte, kontakta oss så hjälper vi dig vidare.
Tips till dig
crossmenuchevron-down